We-Vibe Chorus - krátka recenzia

• vodotesný: áno
  • celková dĺžka: 7,8 cm
  • max. priemer: 4,3 cm
  • Dostupnosť: Skladom
131,76 € s DPH Pozrieť najlepšiu ponuku
Heureka.sk

We-Vibe Chorus je luxusný vibrátor pre páry – jeden z najlepších aké sú na trhu vôbec dostupné. Značka We-Vibe je známa tým, že ponúka vždy nadštandard a najnovší model je toho skvelý príkladom. Stojí to však za tú cenu? Poďme sa na to pozrieť bližšie. V balení nájdete samotný vibrátor, nabíjaciu stanicu, lubrikačný gél a USB kábel (adaptér do zásuvky už nie). Chorus je vyrobený zo 100%-ného silikónu (ovládač – mix silikónu a tvrdšieho plastu), takže pri súloži treba použiť lubrikant na vodnej báze, a je vodeodolný.

Vibrátor s typickým tvarom „U“ stimuluje naraz bod G a klitoris ženy + partnerov penis. V každom ramene sa nachádza nezávislý motorček, ktorý dokáže fungovať osve. Ramená sú potom spojené mechanickým kĺbom. Ten perfektne drží svoju pozíciu a vlastne vďaka nemu sa tvar vibrátora prispôsobí každému ženskému lonu. Mimochodom, vibrátor sa vďaka tomu dá sploštiť a použiť napríklad aj ako vibračné vajíčko. Vibrátor sa pohodlne nabíja v dokovacej stanici z bieleho plastu, pričom LED kontrolka signalizuje stav nabíjania, ktoré mimochodom trvá približne 90 minút a Chorus spojazdní na niečo vyše hodiny. Nabíjačka pokojne môže poslúžiť aj ako cestovné či skladovacie puzdro.

Vibrátor sa môže ovládať až troma spôsobmi. Buď to bude jediným tlačidlom, ktoré sa nachádza na jeho tele (zapnutie, prechádzanie medzi programami, pripojenie k bluetooth). Alebo použijete externý ovládač, prípadne mobilnú aplikáciu. TIP: najideálnejšia poloha pre použitie tohto zázraku je misionárska, kedy žena má dostatočný priestor na hranie sa s ovládačom (má voľné ruky).  Má 10 prednastavených vibračných programov + máte možnosť nastaviť si aj vlastné.

Výhody

• materiál a celkové spracovanie vibrátora
  • kĺb medzi ramenami
  • luxusné balenie
  • dizajnovo „vychytané“
  • viac možností ovládania
  • technická podpora (mobilná aplikácia)
  • môžete ho použiť aj ako vibračné vajíčko

Nevýhody

• vysoká cena
  • aplikácia nie je práve „vývojársky zázrak“
  • slabšie vibrácie časti vibrátora, ktorá slúži na stimuláciu bodu G (v porovnaní s klitorisom)

Záver recenzie: Drahší no určite nevšedný vibrátor pre páry, ktoré chcú spestriť svoj intímny život.

Čo o We-Vibe Chorus píše eshop

Chorus je ďalší level sexu. Zoznámte sa s úplne dokonalým a úžasným vibrátorom pre páry. We-Vibe Chorus je najintuitívnejší vibrátor pre páry všetkých čias. Je nastaviteľný v ohybe, takže môžete vibrácie presnejšie zacieliť. Je pohodlný pre oboch partnerov a je veľmi diskrétny a tichý.

Celý popis

Zdieľajte potešenie!
Objavte nový spôsob, ako sa spoločne hrať! We-Vibe Chorus je úžasný dobíjací vibrátor pre páry. Je navrhnutý tak, aby priniesol potešenie obom partnerom pri milovaní. Žena si vychutná silnú stimuláciu na klitorise a bode G súčasne, muž bude cítiť vzrušujúce vibrácie na penise. Atmosféra spoločného vzrušenia a vnímania vibrácií je neuveriteľne krásna a maximálne pár spája.

Duálna stimulácia
We-Vibe Chorus je dômyselná erotická pomôcka, má jedinečný tvar U, takže môže stimulovať klitoris aj bod G súčasne a vďaka silným vibráciám zosilňuje zážitok pri milovaní. Môžete ho použiť pri partnerských milostných hrách alebo ho môže žena použiť sama pre vlastné potešenie.

Diaľkové ovládanie
We-Vibe Chorus má inovatívne diaľkové ovládanie, ktorým možno meniť vibračné programy aj intenzitu vibrácií. Môžete použiť klasicky tlačidlá, ale novinka je v tom, že jednoduchým stlačením tela diaľkového ovládania zvýšite intenzitu, a to v závislosti na sile stisku. S povoľovaním sa zase intenzita zníži. Pre aktiváciu je potrebné stlačiť na diaľkovom ovládači tlačidlo s vlnovkou. Výhoda je v tom, že sa pri blížiacom orgazme už nemusíte sústrediť na tlačidlá ovládania, stačí ovládanie v zápale vášne stlačiť v dlani. Aj partner môže Váš We-Vibe Chorus ovládať pomocou diaľkového ovládača a kochať sa pohľadom na vaše vzrušené telo. Diaľkové ovládanie funguje do vzdialenosti 3 m.

Čím je Chorus výnimočný?
Chorus je ďalší level sexu. Zoznámte sa s úplne dokonalým a úžasným vibrátorom pre páry. We-Vibe Chorus je najintuitívnejší vibrátor pre páry všetkých čias. Je nastaviteľný v ohybe, takže môžete vibrácie presnejšie zacieliť. Je pohodlný pre oboch partnerov a je veľmi diskrétny a tichý. Ovládať ho môžete tlačidlom priamo na výrobku, s pomocou inovatívneho diaľkového ovládania alebo s pomocou mobilného telefónu. Moderná mobilná aplikácia We-Connect umožňuje partnerovi ovládať pomôcku a hrať sa s partnerkou na akúkoľvek vzdialenosť. Vášeň nepozná hranice.

Chorus je prvý We-Vibe s technológiou AnkorLink, ktorá vytvára najstabilnejšie spojenie medzi vaším Chorus a aplikáciou We-Connect (takže signál neklesá). Diaľkové ovládanie je kotvou medzi vaším Chorus a We-Connect, udržujte ho v blízkosti pre najlepšie spojenie.

Mobilní aplikace We-Connect
Aplikace, která spojuje páry. Získajte bezplatnú aplikáciu We-Connect a hrajte sa spoločne s produktmi We-Vibe, aj keď ste ďaleko od seba. A navyše odomknite ďalšie funkcie produktu a objavte najrôznejšie nové spôsoby milostného hrania.

Vzrušujte svoju partnerku odkiaľkoľvek na svete. Pripojte sa priamo z rovnakej miestnosti alebo z iného kontinentu. Zvýšte bezpečne svoje vzrušenie hlasom, chatom alebo videom. Všetko je dovolené.

Nakreslite si svoje vlastné vibrácie. Upravte trvanie a intenzitu a potom ich uložte, aby ste si ich mohli užívať znovu a znovu. Vytvorte si vlastný zoznam obľúbených vibračných programov.

Užite si vibrácie v rytme svojej obľúbenej hudby. Použite svoj zoznam skladieb priamo z telefónu a nastavte si náladu, ktorú chcete, alebo čerpajte zvuky zo svojho okolia. Vďaka aplikácii We-Connect môžete zachytiť každý zvuk okolo vás. Ako sa pripojiť? Stiahnite si bezplatnú aplikáciu We-Connect z App Store alebo Google Play. Spárujte zariadenie We-Vibe so šikovným telefónom. Pošlite svojmu milencovi pozvanie na pripojenie. Pripojte sa k svojej milenke v aplikácii. Dráždite a zdieľajte vzrušenie kdekoľvek na svete.

Už nikdy sa nenechajte limitovať vzdialenosťou od vašich milostných hier. S aplikáciou We-Connect môžete byť v kontakte s partnerom / partnerkou.

Funkcie: 10 základných vibračných programov a 10 stupňov intenzity a vďaka mobilnej aplikácii vlastné vibračné programy a vibrácie do rytmu hudby. We-vibe Chorus je 100% vodotesný (IPX7), preto s ním môžete relaxovať nielen v sprche ale aj vo vani. Materiál: silikón. R

Parametre

Parametre produktu %1% %2%

Farbamodrá